4 Pet jezika ljubavi Najbolje recenzije
5 Držite me čvrsto Na temelju EFT metode
6 Žene koje previše vole Najbolje na temu pretjerane ljubavi
7 Bojte se da sam s vama Pomaže u prepoznavanju destruktivnih odnosa
8 Vjerni i brižni suprug Vedska psihologija
9 Psihologija Širok raspon tema koje se obrađuju.
10 Ponašaj se kao da žena misli kao muškarac O muškoj viziji odnosa

Pitanje odnosa između muškarca i žene uvijek je bilo akutno. Ako pogledate u oči stvarnosti, vidjet ćemo da je stvaranje jakih i produktivnih odnosa važan zadatak koji nije podložan svim ljudima. Do sada je učinjeno mnogo znanstvenih istraživanja, ali pitanje ljubavi i danas ostaje relevantno. Sa znanstvenog gledišta, ljubav je neurokemijski proces u mozgu. Nastaje tvar kao što je feniletilamin, djelujući kao lijek, a utječe na logička središta tako da se osoba osjeća nadahnuto i sretno.

Zašto vam ljubav daje najsjajnije osjećaje i dovodi do depresije? Kako se ponašati kako bi postali predmet obožavanja? Kako zadržati odnose ako smo različiti ljudi? Je li moguće živjeti dug i sretan obiteljski život? Kako preživjeti krizu odnosa? Kako izbjeći preljubu? Korisni savjeti, praktične vježbe, treninzi - sve se to može naći u knjigama koje smo prikupili u našem rangiranju literature o psihologiji odnosa između muškarca i žene.

10 Ponašaj se kao da žena misli kao muškarac

O muškoj viziji odnosa
Autor: Steve Harvey
Ocjena (2018): 4.2

Duhovita i fascinantna priča - u sljedećem remek-djelu Stevea Harveyja. Američki TV voditelj i komičar objavio je knjigu "Ponašaj se kao žena, razmišljaj kao čovjek" 2009. godine i do sada se od bestselera pretvorio u klasiku rodnih psihoanalitičara. Autor vjeruje da su 3 stvari koje su potrebne svakom čovjeku odanost, podrška i intimnost. U kakvom će je obliku dati, žene će naučiti iz ovog vodiča.

Također, autor dijeli tajne: Koji muškarci su bolje izabrati? Što je ljubav, intimnost i predanost u razumijevanju muškaraca? Što je uzrok muškog preljuba i kako ih spriječiti? Koje riječi plaše muškarce? Korisne će biti tehnike "90 dana", izazivajući poštovanje prema vama, i "5 pitanja", utvrđujući ozbiljnost njegovih namjera. Jedini nedostatak knjige, na temelju recenzija, je nedostatak osobnog pristupa: autor opisuje sve muškarce općenito.

9 Psihologija

Širok raspon tema koje se obrađuju.
Autor: Pavel Zygmantovich
Ocjena (2018): 4.3

Autor knjige bio je obiteljski psiholog koji ima više od petnaest godina profesionalnog iskustva, voditelj bloga, sudionik TV projekta „Psihologija za poneti“ - Pavel Zygmantovich. Priručnik je ilustriran i napisan živim, nezaboravnim stilom, s brojnim primjerima iz stvarnog života. Autor ima kategoričan pogled na klišejsku psihologiju. Mnogo je pitanja o kojima se treba raspravljati, sudeći prema recenzijama, to je knjiga s najširim rasponom tema o odnosima između muškarca i žene.

Pavel Zygmantovich daje odgovore na najhitnija pitanja: Kako pobjeći od usamljenosti, ali ne ući u destruktivne odnose? Mora li žena stimulirati čovjeka da djeluje? Kako bitiako na istom području žive dvije jake osobnosti? Može li se suživot nazvati obitelji? Kada može i treba biti rastavljen i kako preživjeti? I to nije cijeli popis pitanja koja se razmatraju.

8 Vjerni i brižni suprug

Vedska psihologija
Autor: Satya Das
Ocjena (2018): 4.3

Sve je više žena nesretno u braku, a knjiga "Vjerni i brižni suprug" otkriva tajne sretnog obiteljskog života. Satya Das je pseudonim Vedskog psihologa i filozofa Sergeja Yakovleva, poznat u Europi i CIS-u za svoja predavanja i seminare, te majstorske tečajeve o vedskim temama. Iscjeljenje tijela i duše kroz harmoniju temeljni je princip koji promiče vedska religija.

Knjiga upozorava žene na uobičajene pogreške u odnosima, usredotočuje se na vrijednosti obitelji. Autoru je pozornost posvećeno ne samo legaliziranim brakovima, već i građanskim. Kako dovesti čovjeka da odluči oženiti, a što bi trebalo biti vjenčanje - autoritativni stručnjak za ova pitanja također je dijelio tajnu. Preporučuje se za čitanje mladih djevojaka koje ulaze u odnose s muškarcima, ne znajući na što će voditi. Bit će korisno učiti za početnike u području obiteljske psihologije.

7 Bojte se da sam s vama

Pomaže u prepoznavanju destruktivnih odnosa
Autor: Tanya Tank
Ocjena (2018): 4.4

Knjiga se temelji na stvarnim pričama u vlasništvu Tanne Tanka, popularnog autora najboljeg bloga o "nezdravim" odnosima između muškarca i žene. U početku, publikacija je dobila popularnost u elektronskom obliku, ali danas je knjiga predstavljena publici u klasičnoj tiskanoj verziji. Priručnik će vam reći o abyuzerovima, perverznim narcisoidima, destruktivnim odnosima i onome što oni mogu voditi. Da, knjiga ima terminologiju koja nije svima poznata, ali se autor trudi objasniti njihova značenja jednostavnim jezikom.

Čitatelj je pozvan da detaljno razmisli o portretu tipičnog sadista, kako bi svaki stupanj svog scenarija namamio žrtvu u zamku, takvu osam, i kako izići iz disfunkcionalnih odnosa. Autor se često poziva na rad autoritativnih psihoanalitičara i čak citira fikciju. U recenzijama se često piše da oni koji čitaju knjigu dobivaju snagu da pobjegnu od moralnog i obiteljskog nasilja.

6 Žene koje previše vole

Najbolje na temu pretjerane ljubavi
Autor: Robin Norwood
Ocjena (2018): 4.5

Autor psiholoških bestselera, Robin Norwood, u svojoj knjizi “Žene koje vole previše” ispituje odnose u kojima je ljubav postala uzrok patnje - prije svega, za ženu. Opsesija o osobi koja ne uzvraća uzrok je, u najmanju ruku, biokemijskim procesima, koji se nazivaju "ljubav", što uzrokuje u čovjeku strah od gubitka objekta obožavanja. U želji da zauzvrat dobije ljubav, žena pokušava dati što više ljubavi čovjeku, pretvarajući se u opsesivnu, u ženu koja previše voli. Takve žene uvijek opravdavaju lošu narav, bezosećajnost njezina muškarca.

Knjiga će dati odgovore na pitanja: Zašto žena aktivno traži čovjeka koji voli, a susreće sebično i neosjetljivo? Zašto je često teško izaći iz takvog odnosa? Kako pomoći sebi i naučiti shvatiti ljubav kao ovisnost? Knjiga oživljava jednostavan slog, stvarne primjere i zanimljiv prikaz znanstvenih termina.

5 Držite me čvrsto

Na temelju EFT metode
Posted by sue johnson
Ocjena (2018): 4.7

Sue Johnson je voditeljica centra u Kanadi koja proučava emocionalno usmjerenu terapiju i profesora kliničke psihologije u Ottawi. Predana je pomaganju parovima da održe svoje jedinstvo i pronađu sreću u društvu drugih. Ovu knjigu napisala je Sue Johnson samo u duhu vlastite autorske metode. Priručnik će biti koristan ljudima koji žele raditi na odnosima, kao i onima koji doživljavaju krizu odnosa, koji su u stalnim svađama.

Vodič ima tri dijela. Prvi, posvećen istraživačkim podacima, objašnjava pojam "ljubavi"; kako i zašto nestaje. Drugi– razmatra EFT (terapija bračnog života), koju autor proučava od 1988. godine. To su 7 varijanti dijaloga koje će biti relevantne u razdoblju kada postoji nesklad u paru. I treći dio – objašnjava važnost i moć ljubavi koja oblikuje osobu. Knjiga je na ruskom jeziku nedavno objavljena.

4 Pet jezika ljubavi

Najbolje recenzije
Autor: Gary Chapman
Ocjena (2018): 4.7

Popularna znanstvena knjiga o tome kako izraziti osjećaje. Uz njegovu pomoć, može se naučiti pokazati nježnost i ljubaznost, kao i glavni osjećaj u odnosu na pratioca / pratioca života - ljubav. Američki pastor dr. Gary Chapman pomaže u ispunjavanju vlastitog života smislom. Autor je siguran: izražavajući ljubav, možete računati na uzajamnost. Predlaže se da se sivi dani pretvore u paru u razmjeni ljubavnih poruka, izraženih na 5 načina: riječima, darovima, pomoći, dodirima i zajedničkim vremenom.

Tiraž knjige prelazi 2 milijuna primjeraka. Već se čita na 34 jezika, uključujući hindski i arapski. Psihološki prizvuci kombiniraju se s živopisnim primjerima iz života pravih parova. Davanje ljubavi je glavno načelo koje promiče autor. Mnogi ljudi će naći izlaz u vakuumu usamljenosti. Knjiga se često pojavljuje u ocjenama literature o psihologiji odnosa, prikupljajući najbolje kritike.

3 Paradoks strasti

Rješava probleme neskladnih odnosa
Autor: Dean Delice, Cassandra Phillips
Ocjena (2018): 4.8

Autori su praktikant psiholog s dugogodišnjim iskustvom i novinar koji je odlučio profesionalno pogledati odnos između ljudi u kojima netko voli, a drugi mu dopušta da voli. Nejednakost u ljubavi, teret moći, sindrom neizvjesnosti, bol su svi simptomi paradoksa strasti. Psiholog je siguran da u svakom paru postoje dvije uloge - „jake“ i „slabe“, dok partneri mogu neprestano mijenjati te uloge protiv svoje volje.

Primjerice, uzimaju se stvarne priče parova koji su se prijavili psihoterapeutu, na temelju njihovih problema, autori razmatraju probleme neskladnih odnosa i pokušavaju predložiti kako pravilno djelovati u datoj situaciji. Usput, na kraju knjige čitatelj će saznati kako su završile priče o herojima. U prvom dijelu predstavit će se pogrešan model ponašanja koji izaziva nejednakost partnera. Drugi će reći kako ipak postići jednak i snažan odnos.

2 Desno na "lijevo"

hit
By: Esther Perel
Ocjena (2018): 4.9

Knjiga će biti zanimljiva ljudima koji su doživjeli izdaju voljene osobe. U parovima, koji su u braku i ne, često postoje pitanja odanosti i ljubomore - riječ je o njima i govori se u knjizi. Ovaj priručnik govori o prirodi, uzrocima, motivima preljube. U njemu se raspravlja o problemima ljubomore i izdaje, osvete i mržnje; pitanja iskrenosti i tajnosti.

U knjizi se autor, jedan od najboljih psihoterapeuta u Belgiji, često oslanja na brojne primjere iz vlastite medicinske prakse. Stručnjakovo stajalište, u kombinaciji s laganim slogom, pokazuje autorovo vješti pristup predstavljanju teških situacija i načina iz njih. Prevedena na 16 jezika, knjiga je postala bestseler svjetske klase; priznata kao najbolja knjiga 2017., prema Esquire USA. Priručnik će biti koristan ne samo ljudima koji proučavaju psihologiju odnosa između muškarca i žene, nego i svima koji su se promijenili.

1 7 principa sretnog braka ili emocionalne inteligencije u ljubavi

Na temelju znanstveno-istraživačkog projekta "Laboratorij ljubavi"
Autor: John Gottman
Ocjena (2018): 5.0

Sjajno izdanje obuhvaća teme koje prije ili kasnije dodiruju bilo koji bračni par. Za pisanje ovog vodiča autor je imao znanstvenu osnovu. Istraživanje se temelji na promatranju obiteljskog života 700 parova tijekom 14 godina koji su sudjelovali u projektu „Laboratorij ljubavi“. Knjiga sadrži približan model ponašanja u konfliktnim situacijama koje uključuju seksualni život, financije, život i rođenje prvog djeteta.

Autor, čije su knjige rastavljene za citate, jedan je od najboljih američkih psihoterapeuta, osnivač Instituta Gottman u Seattleu, John Gottman.On identificira četiri glavna razloga za razvod, koji su posvećeni odjeljcima u knjizi: "Kritika", "Prezir", "Zaštitna reakcija" i "Zid". Osim toga, razumno uništava stereotipne izjave, otkriva tajne sretnih parova, predlaže izvođenje vježbi i prolazi testove za objedinjavanje informacija u praksi.

Popularno glasanje - koja je najbolja knjiga o psihologiji odnosa?
Mi glasamo!
Ukupno glasova: 6